برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۶ شهر مازندران
همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۶ شهر مازندران

مدیر كل راه و شهرسازي مازندران از برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان، معماران تجربی و کارشناسان ماده ۲۷ در استان مازندران خبر داد.

به گزارش چامه شمال، علی دیوسالار اظهار کرد: این آزمون ۴ و ۵ مردادماه جاری در ۶ شهر استان و همزمان در سراسر كشور در حال برگزاری است.

وی افزود: در اجراي مواد آیین‌نامه اجرائي قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان، آزمونهای موضوع قانون نظام مهندسی و  مقررات ملی ساختمان جهت ورود به حرفه و اخذ پروانه اشتغال به کار و صلاحیت ارائه خدمات مهندسی در حوزه ساختمان، با حضور بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۰ داوطلب همزمان با سراسر كشور در مازندران و در ۶ حوزه امتحانی ساری، بابل، بابلسر، چالوس ، نوشهر و تنکابن در حال برگزاری است.

مدیر كل راه و شهرسازي مازندران خاطر نشان کرد: قبولي در این آزمون يكي از شرايط اخذ پروانه اشتغال و کسب صلاحیت بوده و متقاضي در صورت قبولي در آزمون و احراز ساير شرايط مشخص شده در قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال بكار حرفه ای خواهد شد.

دیوسالار تصریح کرد: سابقه كار حرفه اي موردنياز براي اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی مطابق با ماده ۵ آيين نامه آجرايي قانون نظام مهندسي ساختمان حداقل سه سال سابقه از تاريخ اخذ مدرك تحصيلي تا تاریخ برگزاری آزمون مي باشد که داوطلبین باید با در نظر گرفتن این شرایط نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام می‌کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه