امنیت را مدیون شهدا هستیم

امنیت را مدیون شهدا هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با حضور در شهرستان‌های بهشهر، قائم‌شهر و بابل با چهار خانواده شهید و ایثارگر دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

به گزارش چامه شمال، سعید کهنسال در بهشهر از جانباز سرافراز 70 درصد احمد سیاهرودکلایی، در قائم‌شهر با والدین معزز شهید مهران رضایی و در بابل با خانواده شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا و فرزند شهید گرانقدر قاسم امیری دیدار کرد.

در این دیدارها مسائل و مشکلات این خانواده‌ها در بخش درمانی، اشتغال و مسکن مورد رسیدگی قرار گرفت.

ستوان یکم محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.

همچنین شهید مهران رضایی متولد 1345، در سال 1365 در شلمچه و شهید قاسم امیری متولد 1346، در سال 1365 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این دیدارها اظهار کرد: خانواده های معزز شهدا حافظان واقعی نظام هستند و امروز افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.

کهنسال افزود: آرامش و امنیت خودمان را مدیون شهدا و خانواده های بزرگوار آنان میدانیم، این عزیزان ولی نعمتان ما هستند، تکریم و تعظیم و قدرشناسی از عزت، بزرگی و استقامت آنان یک امری واجب است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه