به گزارش چامه شمال، نجمه نصوری اظهار کرد: پیامهای ثبتشده شهروندان ساروی با سامانه ۱۳۷ به ترتیب در رابطه با موضوعات زباله و ضایعات، نظافت، جمعآوری سگهای ولگرد، آسفالت، ساختوساز، لایروبی، سد معبر، آسفالت، مرمت و ترمیم بوده و این موارد بیشترین فراوانی را طی چهار ماهه اول امسال به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: طبق تماسهای مختلف شهروندان از مناطق مختلف شهر ساری، بیشترین تعداد تماسها مربوط به بلوار امام رضا، کمربندی غربی، بلوار طالقانی، بلوار فرحآباد، بلوار امیر مازندرانی، فرهنگ و بلوار پاسداران بوده است.
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در چهار ماهه امسال 6 هزار و 316 مورد موضوع شهری در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اعلام و توسط این مرکز رسیدگی شده است.
نصوری افزود: از این تعداد ۴ هزار و ۳۶۹ تماس منجر به راهنمایی شهروندان بهصورت آنی توسط کارشناسان این سامانه شد و یکهزار و ۹۴۵ مورد در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسید.
وی یادآور شد: از تعداد پیامهای ثبتشده یکهزار و 584 مورد معادل 81 درصد با پیگیریهای سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری رسیدگی و انجام شد.
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری اضافه کرد: 146 مورد از تماسها مربوط به شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی و 476 پیام مربوط به سازمانهای تابعه شهرداری بوده که مورد پیگیری قرارگرفت.
نصوری با بیان اینکه سامانه 137 آماده پاسخگویی و پیگیری تماسهای شهروندان ساروی است، گفت: این سامانه با رعایت اصول شهروندمداری در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه