جشنواره تئاتر مازندران، مسئول اطلاع‌رسانی خود را شناخت

جشنواره تئاتر مازندران، مسئول اطلاع‌رسانی خود را شناخت

محمدجواد رحمانی آلاشتی مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی جشنواره تئاتر استان مازندران شد.

به گزارش چامه شمال، طی حکمی از سوی هادی اصغری دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران، محمدجواد رحمانی آلاشتی به عنوان مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب شد.

در این حکم خطاب به رحمانی آلاشتی آمده است: نظر به شایستگی، تجربه‌های ارزشمند و درایت جنابعالی در حوزه هنر و رسانه، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن فراهم آوردن شرایط مطلوب، تعامل حداکثری با اهالی رسانه و برنامه‌ریزی مدون در جهت تقویت ابعاد رسانه‌ای جشنواره، با به کارگیری نیروهای متخصص در متجلی ساختن ویژگی ها، برنامه ها و فرآیند برگزاری جشنواره در قالب اخبار، گزارش و مصاحبه ها، نظارت بر تهیه ی محتوای مناسب و قابل انتشار در جراید، نشریات و خبرگزاری ها، رصد بازتاب رویدادهای گوناگون مرتبط جشنواره در مطبوعات و فضای مجازی، ساماندهی و ارتباط مؤثر جشنواره با مخاطبان و همچنین بهره‌گیری از تمامی ظرفیت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی در سایه مهربانی و یاری خداوند توانا، موفق و موید باشید.

گفتنی است: محمدجواد رحمانی آلاشتی هنرمند عرصه هنرهای نمایشی است که با بیش از ۲۰ سال فعالیت در مقام بازیگر و کارگردان در جشنواره های مختلف استانی و ملی حضور داشته و افتخارات خوبی را برای مازندران به ارمغان آورده است.

وی مسئولیت روابط عمومی مجمع نمایندگان کارگران استان، روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان، روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان و روابط عمومی هئیت ورزشی بیماران خاص استان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه