تجلیل از خبرنگاران "چامه شمال" با چاشنی آب

تجلیل از خبرنگاران "چامه شمال" با چاشنی آب

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در اقدامي نو و درخور، زمینه دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی را فراهم کرد‌.

به گزارش چامه شمال، اداره‌کل ارشاد مازندران با تهیه لیستی از دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها، مدیران مازندرانی را راهی دفاتر مطبوعات کرد و قرعه بازدید از دفتر "روزنامه قدس" سرپرستی مازندران و پایگاه خبری تحلیلی "چامه شمال" به شرکت آب و فاضلاب مازندران افتاد‌.

بهزاد برارزاده مدیرعامل خوش‌روی شرکت آب و فاضلاب مازندران که اتفاقاً رابطه حسنه و نزدیکی با رسانه‌ها دارد به اتفاق بهمن آذرمنش مدیر روابط عمومی شرکت در دفتر روزنامه قدس و پایگاه خبری چامه شمال حاضر و خبرنگاران این دو رسانه را تکریم کردند.

برارزاده در این بازدید با گرامیداشت ۱۷ مرداد، اظهار کرد: خبرنگاران رسالت بزرگی دارند و ما قدردان زحمات‌شان هستیم.

وی نقش رسانه در تنویر افکار عمومی را مهم خواند و افزود: تقویت رسانه‌ها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب مازندران قرار دارد.

این مسئول از تنش آبی حاکم بر استان سرسبز مازندران گفت و عنوان کرد: برای مرکزنشینان و متولیان وزراتخانه در ابتدای امر سخت بود که بپذیرند مازندران تنش آبی دارد.

برارزاده افزود: در نگاه اول، باور نکردنی است که بپذیریم مازندران هم کمبود آب دارد اما با مطالعات صورت داده، این مساله را ثابت کردیم.

وی یادآور شد: هم‌اکنون ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای استان دچار تنش آبی هستند.

انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه