خزر میزبان تیراندازان اهداف پروازی شد

خزر میزبان تیراندازان اهداف پروازی شد

سواحل خزر میزبان تیراندازان اهداف پروازی شد و رقابت‌شان را نظاره کرد‌.

به گزارش چامه شمال، برترین‌های تیراندازی اهداف پروازی( تراپ) از ۴ استان کشور در سواحل نیلگون خزر به رقابت پرداختند.

این مسابقات به همت هیات تیراندازی استان مازندران و کمیته اهداف پروازی و به میزبانی هیات تیراندازی محمودآباد و با حضور ۷۲ شرکت کننده از استان‌های مازندران، تهران، گلستان و خراسان برگزار شد.

در پایان رقابت، صمد مرادتبار از بهنمیر مازندران، رضا مصطفی‌پور از بابل و شهرام قریشی از گلستان به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین امیر چاووشی از تهران، محمد الق از گلستان و رحیم براری از مازندران به‌ترتیب جایگاه‌های چهارم تا ششم را از آنِ خود کردند.

گفتنی است: به تیراندازان برتر جوایز نقدی، لوح سپاس و تندیس مسابقات اهدا شد.

ضمنا دبیر هیات تیراندازی مازندران، سرپرست و معاون اداره ورزش و جوانان محمودآباد و سرپرستان هیات‌های تیراندازی جویبار و محمودآباد این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

تقدیر از داوران اهداف پروازی یکی از بخش‌های جذاب این مسابقه بود و از موسی تقیان، رسول رحیمی، جواد میرامینی و شهریار نیکزاد قدردانی شد.

همچنین هیات تیراندازی محمودآباد نیز با اهدای تندیسی، تلاش‌های هیات تیراندازی مازندران را ستود و از زحمات مرتضی خلیلی رئیس کمیته پشتیبانی هیات، عباس عبداله‌پور رئیس کمیته اهداف پروازی استان و علی براری سرپرست کمیته اهداف پروازی شهرستان محمودآباد نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه