مطالبه‌گری و جریان‌سازی رسالت خبرنگاری است

مطالبه‌گری و جریان‌سازی رسالت خبرنگاری است

فرمانده سپاه ساری یکی از رسالت‌های جریان رسانه‌ای در کشور را مطالبه‌گری و جریان‌سازی با هدف رفع مشکلات جامعه دانست.

به گزارش چامه شمال، سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی در مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای استان مازندران با اشاره به اینکه خبرنگار باید صادق و امانت‌دار باشد، گفت: جریان‌سازی اثرگذار فعالان رسانه‌ای کشور از یاد و خاطرات مردم محو نمی‌شود.

وی به نقش بارز خبرنگاران در بحث تولید محتوا برای امیدآفرینی اشاره کرد و افزود: ایادی استکبار جهانی با خبرسازی، الگوسازی و جریان‌سازی تلاش دارد ایران اسلامی ساقط شود.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به تلاش خبرنگاران برای دشمن شناسی و مقابله با جریان مختلف علیه جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها واقعیت‌های ایران اسلامی را به درستی تبیین کرده و آن را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

سرهنگ پاسدار شریفی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای خدشه دار کردن فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، گفت: خبرنگاران صلح آمیز بودن انرژی هسته‌ای را به دنیا تبین کردند و این تلاش‌ها هیچ وقت از خاطرات مردم محو نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه به برکت انقلاب اسلامی آزادی بیان در کشور وجود دارد، افزود: آزادی بیان رسانه‌های کشور را در مقایسه با اطلاع رسانی بسیاری از کشورهای غربی به خوبی ملموس است.

شریفی یکی از کارکردهای فعالان رسانه‌ای را مطالبه‌گری به نفع مردم عنوان کرد و تاکید کرد: باید از این فرصت برای رفع مشکلات مردم بهره‌ گرفت.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به اهمیت روایت اول، گفت: فعالیت در حوزه روایت اول مشقت و سختی هایی دارد و باید مسؤولان برای رفع دغدغه های فعالین این عرصه ورود کنند.

شریفی به نقش بی‌بدیل خبرنگاران به ویژه شهدای رسانه برای ماندگار شدن رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: قدردان ایثار و تلاش های شبانه روزی اصحاب خبر و رسانه در انعکاس فعالیت های حوزه بسیج و سپاه هستیم.

وی با بیان اینکه دنیا با جنگ رسانه‌ای مواجه است و این میدان به تعبیر رهبرمعظم انقلاب مجاهد می طلبد، اظهار کرد: خبرنگاران برای کسب توفیق در میدان مبارزه با هجمه های رسانه ای دشمنان انقلاب باید آرمان گرای واقع بین باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه