۳۰۰ کامیون پای کار اربعین

۳۰۰ کامیون پای کار اربعین

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از 300 دستگاه کامیون جهت حمل رایگان اقلام موکب اربعین از مازندران درنظر گرفته شد.

به گزارش چامه شمال، مصطفی قدمی اظهار داشت: با مشارکت کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمائی، اتحادیه حمل بار و شرکتهای حمل و نقل و باربری استان جهت رفع چالش ها و دغدغه های برگزاری مراسم اربعین حسینی در اقدامی جهادی بیش از 300 دستگاه کامیون جهت حمل رایگان اقلام موکب اربعین به کشور عراق اختصاص دادند.

وی خاطر نشان ساخت: حرکت خودجوش و جهادی ارسال رایگان بیش از 300 دستگاه کامیون بطور رایگان جهت حمل اقلام موکب اربعین نشان دهنده ارادت مردم به اعتقادات مذهبی است.

معاون اداره‌کل راهداری مازندران ادامه داد: وقتی صحبت از کار جهادی به میان می آید ذهن ها به سمت اجرای طرح های عمرانی می رود اما این رفتار جهادگونه امسال بازخورد خود را نشان داده است و همگان را برای انجام امور مربوط به این مراسم پای کار آورده است.

قدمی افزود: در اعزام زائران نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از 16مرداد تا 16 شهریور با همه توان در خدمت زائران امام حسین علیه السلام است.

وی با اشاره به اینکه جابجائی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی درحال انجام است از تشدید نظارت ها بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های حمل ونقل عمومی خبر داد.

قدمی از مردم خواست با مشارکت در اعلام مرزهای ورودی مورد نظر خود در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، سازمان راهداری را جهت برنامه ریزی برای اعزام ناوگان حمل ونقل به مرزها کمک کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه