بهسازی ۲۰۷ مدرسه محروم در مازندران

بهسازی ۲۰۷ مدرسه محروم در مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از بهسازی و شاداب‌سازی ۲۰۷ مدرسه محروم خبر داد.

به گزارش چامه شمال، حسین کمالی در مورد طرح شهید عجمیان با بیان اینکه در این طرح اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: در مرحله اول اجرای این طرح با اولویت ۲۰۷ مدرسه هدف، در هشت منطقه محروم و کم‌برخوردار با ۶۵۶ کلاس بهسازی و شاداب‌سازی شد.

وی افزود: تامین اقلام رنگ آمیزی و بهسازی تجهیزات و نیمکت و صندلی از طریق قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان اجرا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: این اقدات توسط بیش از ۱۲۰ گروه جهادی درون و برون مدرسه ای سطح استان شامل دانش آموزان، فرهنگیان، گروه های مردمی، سازمان های بسیج دانش آموزی، دانشجویی و سازندگی و نیز خیران نیک اندیش در حال انجام است.

کمالی گفت:  در فاز دوم این طرح  ۲۷۰ مدرسه کم برخوردار و قریب به ۸۰۰ کلاس دیگر در شهریور ماه تحت پوشش طرح شهید عجمیان قرار خواهد گرفت.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مازندران افزود:  تا قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، مجموعا  یکهزار و ۴۵۰ کلاس در ۴۸۰ مدرسه استان  و چهار هزار و‌ ۷۰۰ نیمکت و صندلی دانش آموزی بهسازی و شاداب سازی خواهد شد.

کمالی از تلاش، همکاری و مشارکت همه کسانی که در اجرای هرچه بهتر طرح شهید عجمیان یاریگر آموزش و پرورش استان بوده اند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه