طبیبِ مغز و اعصاب، قلابی درآمد

طبیبِ مغز و اعصاب، قلابی درآمد

دست پزشک قلابی که در یکی از بیمارستان‌های ساری طبابت می‌کرد، رو شد.

به گزارش چامه شمال به نقل از یک مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود، اظهار کرد: پزشک قلابی پس از یک سال فعالیت به دادسرای ساری تحویل داده شد.

این مقام آگاه گفت: این پزشک قلابی که خود را به عنوان متخصص مغز و اعصاب معرفی کرده بود، به مقامات قضایی در مرکز استان تحویل داده شد و پرونده قضایی برای او تشکیل گردید.

وی یادآور شد: "س - ن" که از شماره نظام پزشکی یک پزشک عمومی در دماوند استفاده کرده و برای خود مهر پزشکی جعل کرده بود، طی یک سال اخیر در یکی از بیمارستان‌های ساری فعالیت می‌کرد و گاهی با اسنپ به بیمارستان های دیگر رفت و آمد داشت. او در مواجهه با رانندگان اسنپ نیز خود را به‌عنوان پزشک متخصص مغز و اعصاب معرفی کرده بود.

این مقام در خصوص مدت طبابت احتمالی این فرد گفت: مشاهده نشده که او به طور رسمی طبابت کند، اما با دستگاه‌های مختلف تشخیص پزشکی و تجهیزات پزشکی در واحد اورژانس از خود عکس سلفی می‌گرفت و آن‌ها را در فضای مجازی، از جمله اینستاگرام، منتشر می‌کرد.

وی در مورد چگونگی احراز هویت پزشک قلابی گفت: چند ماه پیش، بیماران و همراهان‌شان متوجه رفتار مشکوک او شدند و شکایتی همراه با مستندات به واحد حراست بیمارستان ارائه کردند.

این مسئول اضافه کرد: امسال بین پزشک قلابی و یکی از همراهان بیماری درگیری اتفاق افتاد و به واحد حراست کشیده شد. حراست متوجه شد که این فرد همان کسی است که چندین ماه قبل از او شکایت شده بود.

با رویت تصاویر و مستندات، این موضوع تأیید شد و طی هماهنگی با دادسرای ساری، متخلف به مقامات قضایی تحویل و هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه