راه‌اندازی پایگاه بسیج در بخشداری‌های مازندران
برای اولین بار در کشور محقق می شود

راه‌اندازی پایگاه بسیج در بخشداری‌های مازندران

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا از راه‌اندازی پایگاه بسیج بخشداری‌های مازندران برای اولین بار در کشور خبر داد‌.

به گزارش چامه شمال، مجیدرضا شعبانی به مناسبت روز کارمند در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه در گذشته در بخشداری‌ها پایگاه بسیج نداشتیم، اظهار کرد: ۳۷ پایگاه مقاومت در بخشداری‌های سراسر استان در راستای خدمت‌رسانی به مردم افتتاح می‌شود که این اقدام برای اولین بار در کشور اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اجرای یکهزار و ۱۷۹ برنامه بسیج ادارات در هفته کارمند، افزود: همایش یادها و روایت‌ها ۱۰ شهریورماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و در آن کتاب شهدای کارمند رونمایی خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا از برگزاری ۵۰ یادواره شهدای شهرستانی، نشست‌های جهاد تبیین و برگزاری ۴ کارگاه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی ۲۵ میز خدمت در سراسر استان، رژه خودرویی، توزیع ۲۱۵ بسته کمک مومنانه، اعزام ۱۲۰ نفر اعزام به اردوهای راهیان پیشرفت و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در بستر مجازی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

شعبانی با گرامیداشت هفته دولت از تلاش همه آنانی که برای اعتلای نظام تلاش می‌کنند و همه کارگزاران و خدمتگزاران انقلاب تشکر  کرد و افزود: قدم در راه شهدا گذاشتن و زینبی عمل‌کردن باید در دستور کارمان باشد.

وی اضافه کرد: دولت در عرصه وفاق ملی، فرهنگ‌سازی و عرصه‌های اجتماعی اثرگذار بوده و باید با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام و رهبری همگام باشد.

شعبانی تاکید کرد: بسیج در ادارات کمک‌کار عرصه کارآمدی نظام اداری است و می‌تواند از انحرافات جلوگیری کند.

وی با تاکید بر گسترش تفکر بسیجی در ادارات، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی، خداترسی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه