تجلیل از پزشک بدون مرز در قائم‌شهر

تجلیل از پزشک بدون مرز در قائم‌شهر

با حضور سفیر زیمبابوه، از دکتر "سید ناصر عمادی چاشمی" پزشک بدون مرز در فرمانداری قائم‌شهر قدردانی شد.

به گزارش چامه شمال، نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر طی مراسمی با حضور برایت کوپمبا سفیر جمهوری زیمبابوه در جمهوری اسلامی ایران از دکتر سید ناصر عمادی چاشمی پزشک بدون مرز قائم‌شهری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تجلیل کرد.

فرماندار قائم‌شهر در این مراسم اظهار کرد: دکترعمادی با ارایه خدمات پزشکی فراتر از مرزهای کشورمان، نام جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داشته است.

جواد مولایی قرا ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان مکتبی رجایی و باهنر و شهیدان خدمت و رئیس‌جمهورِ شهید و همچنین تبریک روز ابوعلی سینا و هفته پزشک افزود: قائم‌شهر به‌خاطر داشتن فرزند برومندی همچون دکتر عمادی به خود افتخار می‌کند چراکه اقدامات بشردوستانه این پزشک بدون مرز، سبب شناساندن بیشتر کشورمان به دنیا می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که تحقق شعار اصیل انقلاب که همانا انقلاب مستضعفان بوده است به نوعی در دکتر عمادی متبلور شده و در اقدامی بشر دوستانه در مکتب عاشورا قدم بر می دارد و خدمت می کند، اضافه کرد: فرزند برومند، جهادی و ایثارگر کشورمان با بیش از ۲ دهه ارائه خدمات پزشکی فراتر از مرزهای ایران، نام جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داشته است.

فرماندار قائم‌شهر خطاب به سفیر کشور زیمبابوه گفت: انقلاب اسلامی ایران که بیش از ۴۶ سال از پیروزی آن با سکان‌داری حضرت روح‌الله می‌گذرد، حرکت و تحولی روبه‌جلو از لحاظ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته و شاخص‌های توسعه، نشان‌دهنده موقعیت انقلاب ایران در دنیا است.

مولایی قرا تصریح کرد: قبل از انقلاب، پزشکان فیلیپینی، هندی و پاکستانی به ایران می آمدند و بیماران ما را مداوا می‌کردند و امروز به برکت انقلاب به نقطه ای رسیدیم که پزشکان ایرانی ما در نقاط دور افتاده هم طبابت می‌کنند و از کشورهای دیگر برای درمان به کشور ما می‌آیند و به نقطه‌ای رسیدیم که پزشکان ما در کشورهای دیگر کمک‌های بشر دوستانه هم انجام می‌دهند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از زحمات و خدمات دکتر عمادی به مناسبت روز پزشک از سوی فرماندار شهرستان قائم‌شهر تجلیل شد و هدایایی به‌عنوان یادبود به سفیر کشور زیمبابوه اهدا گردید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه