نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قائم‌شهر برگزار می‌شود

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قائم‌شهر برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان قائم‌شهر گفت: نمایشگاه ملی کتاب و محصولات فرهنگی دفاع مقدس در قائم‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش چامه شمال، سرهنگ قزلباش در نشست بررسی جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب و عفاف و حجاب با محوریت کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان اظهار کرد: همزمان با برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران، نمایشگاه ملی کتاب، نوشت افزار و محصولات فرهنگی با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائم شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه ملی کتاب، محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب در مهرماه سالجاری و با حضور ناشران مطرح سراسر کشور، تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی و همچنین محصولات مد و لباس و عفاف و حجاب به میزبانی شهرستان قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان قائم‌شهر در این جلسه به تقسیم وظایف ستادی و شرح فعالیت‌های کمیته‌های اجرایی هر یک از ادارات‌کل و شهرستان‌ها اشاره و انتظارات شورای سیاستگذاری نمایشگاه ملی و شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه در استان از ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور اجرایی در شهرستان قائم‌شهر را مطرح کرد.

در پایان این نشست، ادارات مربوطه تقسیم وظایف خود را اعلام کردند و بر لزوم همکاری لازم برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه تأکید شد.

گفتنی است: این رویداد فرهنگی فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه