۸۰۰ کلاس درس در مازندران آراسته شد

۸۰۰ کلاس درس در مازندران آراسته شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تاکنون ۸۰۰ کلاس درس در طرح شهید عجمیان که برای مناطق محروم اجرا می‌شود، بهسازی شد.

به گزارش چامه شمال، حسین کمالی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها با همکاری اداره‌کل نوسازی مدارس در قالب این طرح بهسازی شد، بیان داشت: رنگ آمیزی و تعمیرات و خرید میز و صندلی و سایر ملزومات از جمله اقدامات انجام شده طرح شهید عجمیان بوده است.

وی افزود: در طرح شهید عجمیان تا قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، ۵۴۱ مدرسه و ۲۸۰۶ کلاس درس، بهسازی و شاداب سازی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: اجرای طرح پروژه مهر ارتقاء مشارکت خانواده دانش آموزان و آموزش و پرورش را به ارمغان آورد.

کمالی اظهار کرد: برای اینکه بازگشایی مدارس بنحو شایسته انجام شود طرح ملی پروژه مهر از سوی وزارتخانه ابلاغ شد و اجرای  این طرح ارتقاء مشارکت خانواده و آموزش و پرورش را به ارمغان آورد.

وی افزود: در این طرح مسئولان آموزش و پرورش در سطح ستاد و شهرستانها هرکدام مسئولیتی را برعهده دارند و کارگروهی تشکیل شد و برنامه ها در قالب کارگروه ها انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مورد سرویس مدارس گفت: در گذشته مدیران مدارس و آموزش و پرورش مکلف به تامین سرویس حمل و نقل برای دانش آموزان بودند اما سال گذشته هیات وزیران مصوبه ای را به استان ها ابلاغ کرد و این کار بصورت کامل به شورای هماهنگی ترافیک استانها واگذار شد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت گرفت.

کمالی در مورد لباس فرم دانش آموزان هم خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم در مورد کیفیت پارچه و نوع رنگ لباس با مدیران مدارس صورت پذیرفت.

وی از همراهی و همدلی همه کسانی که در راستای اعتلای تعلیم و تربیت و رشد و تعالی دانش آموزان تلاش می کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه