بهره‌مندی ۴۶۰ هزار مازندرانی از پروژه های آب و فاضلاب

بهره‌مندی ۴۶۰ هزار مازندرانی از پروژه های آب و فاضلاب

مدیرعامل آبفا مازندران از اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۴۰ پروژه آبرسانی و شبکه جمع‌آوری فاضلاب با بهره مندی ۴۶۰ هزار و ۹۵۸ نفر در سراسر استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش چامه شمال، بهزاد برارزاده ضمن گرامیداشت اربعین حسینی و هفته دولت و ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شرکت در اجرای پروژه های بیشمار آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب در راستای رفاه حال مردم استان اظهار داشت: در هفته دولت ۴۰ پروژه شامل بهسازی ۱۰ دهنه چشمه با آبدهی ۷۳ لیتر در ثانیه، حفر و تجهیز ۱۲ حلقه چاه با آبدهی ۲۷۶ لیتر در ثانیه، احداث ۳ باب تصفیه خانه با ظرفیت آبدهی ۱۹۰ لیتر در ثانیه و ساخت ۱۶ باب مخزن ذخیره با ظرفیت ۴۷۷۰ متر مکعب به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین اجرای ۸۵ هزار و ۳۰۰ متر خطوط انتقال، احداث ۵ واحد ایستگاه پمپاژ با افزایش ظرفیت آبدهی۱۰۶ لیتر در ثانیه، اصلاح شبکه آبرسانی به طول ۴۵ هزار متر، توسعه شبکه آبرسانی به طول ۷۴ هزارمتر، استانداردسازی اتاق سرور پدافندی و نیز اجرای شبکه جمع آوری اصلی و فرعی فاضلاب به طول ۱۹ هزار و ۶۰۰ متر و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب با ظرفیت ۴۰۰ لیتر در ثانیه در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل آبفا مازندران اعتبار هزینه شده را ۶ هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: طی این هفته بیش از ۴۶۰ هزار و ۹۵۸ نفر از مزایای پروژه های آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار خواهند شد.

برارزاده از آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه آبرسانی در استان با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۶۵۴ میلیارد ریال خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها عملیاتی شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۳۰ لیتر در ثانیه، احداث ۷ باب مخزن ذخیره با ظرفیت ۳۸۵۰ مترمکعب، خطوط انتقال به طول ۷۵۰۰ متر و شبکه توزیع به طول ۷ هزار متر اجرا خواهد شد.

وی جمعیت بهره مند از این ۱۲ پروژه آبرسانی را ۵۹ هزار و ۲۶۶ نفر اعلام و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک با تخصیص به موقع اعتبارات، تلاش کارکنان و همراهی مردم گرامی استان شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه ها باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه