ضرب‌العجل یک ماهه برای تکمیل پروژه فاضلاب جویبار

ضرب‌العجل یک ماهه برای تکمیل پروژه فاضلاب جویبار

رئیس‌کل دادگستری مازندران با تعیین ضرب‌العجل یک ماهه، به مدیرعامل آب و فاضلاب استان دستور داد اقدامات لازم را در خصوص تکمیل پروژه فاضلاب شهری در یکی از خیابان‌های جویبار و حل مشکلات پیش آمده برای عبور و مرور مردم انجام دهد.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، دکتر عباس پوریانی در بازدید از محل اجرای پروژه فاضلاب شهری جویبار، اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر عدم تکمیل پروژه آب و فاضلاب در یکی از خیابان های مهم و منتهی به مرکز شهر شهرستان جویبار، مساله از باب پیگیری حقوق عامه در دستور کار دستگاه قضایی مازندران قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه علیرغم گذشت بیش از ۶ ماه از تکمیل طرح، به دلیل اختلاف بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با آسفالت خیابان فوق الذكر، عابرین و وسایل نقلیه با مشکلات متعددی روبرو بوده و عدم اجرای کامل پروژه آسفالت، بروز خسارت به وسایل نقلیه و ضرر و زیان به مردم را موجب شده است.

پوریانی با اشاره به نارضایتی های مردمی و ارسال گزارش های متعدد به دستگاه قضایی در رابطه با مشکل عدم تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار، تاکید کرد: طی گفتگو با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، مقرر شد طی مدت یک ماه از تاریخ هفتم شهریورماه، نسبت به اجرای کامل پروژه آسفالت این خیابان ۱۲۰۰ متری اقدام شود.

رئیس‌کل دادگستری مازندران تصریح کرد: مقرره فوق در حکم دستور قضایی و یک تکلیف لازم‌ الاجراست و قطعاً پس از پایان مهلت تعیین شده، محل اجرای پروژه، مورد بازدید و بررسی قرار خواهد گرفت.

پوریانی همچنین در جریان سفر به جویبار از شرکت آرد نمونه این شهرستان نیز بازدید کرد.

رئیس‌کل دادگستری مازندران در این بازدید با بیان اینکه مانع و مساله خاصی در خصوص تامین و تولید آرد در جویبار وجود ندارد، افزود: مشکل اصلی مربوط به حمل و نقل و توزیع آردهای تولیدی بوده که در این راستا مقرر شد ضمن انجام بررسی‌های لازم و رفع مسائل مرتبط با امر توزیع، اقدامات مقتضی در خصوص حل مشکلات حقوقی این واحد تولیدی صورت گیرد.

لازم به ذکر است: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان جویبار، دیدار با امام جمعه شهرستان جویبار و گفتگو و تبادل نظر در خصوص موضوعات مبتلابه این شهرستان، دیدار با همکاران قضایی و اداری حوزه قضایی جویبار و همچنین بررسی 95 درخواست مردمی با حضور مسئولان قضایی استان، از جمله دیگر برنامه های سفرکاری یک روزه رئیس کل دادگستری مازندران به شهرستان جویبار بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه