بنیاد شهید مازندران برگزیده جشنواره شهید رجایی شد

بنیاد شهید مازندران برگزیده جشنواره شهید رجایی شد

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جشنواره شهید رجایی بعنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی شد‌.

به گزارش چامه شمال، بنیاد شهید مازندران در بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه برتر شناخته شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به سعید کهنسال مدیرکل این نهاد اهدا شد.

بر پایه این خبر، در جشنواره شهید رجایی استان که با حضور استاندار مازندران و مسئولین ارشد استانی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری مازندران در مجموع بر اساس شاخص‌های اختصاصی و عمومی در میان دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر انتخاب و لوح تقدیر توسط یوسف نوری استاندار مازندران به سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اهدا گردید.

بر اساس نتایج ارزیابی انجام گرفته، بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بخش  شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر در استان مازندران شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دریافت لوح تقدیر به عنوان دستگاه برتر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر و آیت‌اله رئیسی شهید خدمت، اظهار کرد: کسب این عنوان و موفقیت حاصل همدلی، هم افزایی، همفکری، تلاش و کوشش تمامی همکاران خدوم و فرهیخته بنیاد شهید مازندران است.

کهنسال با اشاره به اینکه شهدا همیشه و در همه حال ناظر بر رفتار و کردار ما هستند، افزود: نگاه ما رضایت شهدا و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از عنایات شهدای والامقام بوده که شامل همه خادمین در بنیاد شهید مازندران شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه