۱۴ هزار خانواده شهید مازندرانی تکریم می‌شوند

۱۴ هزار خانواده شهید مازندرانی تکریم می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری رزمایش دیدار با ۱۴ هزار و ۵۰۰ خانواده شهید خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سعید کهنسال در جلسه کارگروه پیشکسوتان ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: در قالب این برنامه از رزمندگانی که سابقه جبهه بالایی دارند نیز تجلیل به‌عمل می‌آوریم.

وی افزود: برنامه‌های دفاع مقدس در راستای دومین کنگره شهدای مازندران برگزار می‌شود و همه دستگاه‌ها برای برگزاری یک برنامه باشکوه تلاش می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، ادامه داد: ستاد بزرگداشت این مناسبت در استانداری تشکیل شده و کارگروه ایثارگران به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده است.

کهنسال با بیان اینکه کنگره ملی شهدای آزاده غریب در اسارت به میزبانی مازندران در شهریور برگزار می‌شود، یادآور شد: یادواره شهدای بخش چهاردانگه یکی از برنامه‌هایی است که برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه برنامه‌ها با محوریت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: محفل خاطره‌گویی و روایتگری، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه