بهره‌برداری از ۳ طرح آبرسانی در تنکابن

بهره‌برداری از ۳ طرح آبرسانی در تنکابن

همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، سه طرح آبرسانی در شهرستان تنکابن افتتاح و عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای خشکرود و چلاسر در مجموع با بهره‌مندی ۳۳ هزار و ۹۰۰ نفر در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش چامه شمال، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آب و فاضلاب مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت، با بیان اینکه تامین آب در نقاط تحت پوشش یکی از مهمترین وظایف شرکت است، گفت: بر این اساس اقدامات خوبی در سطح استان درحال انجام است.

رنجبر با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۴ طرح آبرسانی در شهرستان تنکابن هستیم، افزود: یکی از این طرح‌ها افزایش توان تامین آب شرب سالم و پایدار ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مشترکین شهر خرم آباد است که به همین منظور با صرف ۲۵ میلیارد ریال اعتبار شبکه توزیع اجرا و یک دستگاه دیزل ژنراتور نصب و راه اندازی شد.

او به حفر یک حلقه چاه با آبدهی ۵۰ لیتر در ثانیه، احداث سه هزار متر خط انتقال و ساخت اتاقک کلرزنی و برق با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی ۱۴هزار نفر از مشترکین شهر تنکابن اشاره  کرد.

رنجبر تصریح کرد: به منظور تکمیل بخشی از زون غربی شهر تنکابن (کریم آباد) و برخورداری ۷ هزار نفر از آب شرب پایدار، ۲۳۰۰ متر خط انتقال به قطر ۱۶۰ میلی‌متر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال نیز احداث شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفا مازندران از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای خشکرود و چلاسر با پیش بینی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱۰۰ متر خط انتقال و یک باب ایستگاه پمپاژ اجرا و احداث می شود.

رنجبر جمعیت برخوردار از این طرح را ۴۳۳ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه