مازندران مشکل سوخت ندارد

مازندران مشکل سوخت ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: هم اکنون مشکلی در زمینه تأمین سوخت جایگاه‌ها در مازندران نداریم.

به گزارش چامه شمال، سبحان رجب‌پور در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه هم اکنون کمبودی در زمینه تأمین سوخت در استان نداریم، اظهار کرد: اگر در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های سوخت‌گیری هستیم، دلیل آن حضور و ازدحام مسافران است.

وی درباره وضعیت سوخت جایگاه های سوخت رسانی در شهرهای استان خاطرنشان کرد: هم اینک کمبودی در زمینه سوخت در استان نداریم.

وی افزود: اگر در برخی جایگاه ها شاهد شلوغ شدن و صف‌های سوخت گیری هستیم دلیل آن حضور و ازدحام مسافر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بیان کرد: طبیعتا هر جایگاه ظرفیت خود را دارد که در روزهای عادی چنین ازدحامی وجود نداشت.

رجب‌پور با اعلام اینکه قبل از تعطیلات تمهیدات در ارتباط با ذخیره‌سازی سوخت اندیشیده شد، گفت: حتی میزان خروجی از انبار افزایش یافت.

وی درباره مصرف فرآورده‌های نفتی در پنج ماهه نخست امسال، تصریح کرد: مصرف بنزین ۶۶۸ هزار و ۱۸۸، نفت‌گاز ۳۰۱ هزار و ۱۱۹، نفت سفید ۸ هزار و ۱۵۲، ای تی کی ۵ هزار و ۱۴۱ لیتر و گاز مایع ۱۰ هزار و ۷۰۰ تن بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری یادآور شد: مجموع مصرف فرآورده‌های در ۵ ماهه اول سال ۱۳ درصد رشد داشته است.

رجب‌پور با اعلام اینکه از روزهای گذشته خودروها نفت‌کش‌ در ترافیک متوقف شدند، گفت: نفتکش‌هایی که شب گذشته بارگیری کردند به دلیل ترافیک سنگین نتوانستند به موقع به جایگاه‌های سوخت برسند.

گفتنی است: افزایش تقاضا و مصرف سوخت در غرب استان مازندران همزمان با تعطیلات هفته جاری و سفر میلیونی مسافران موجب صف‌های طولانی در برخی از پمپ بنزین‌های غرب استان شده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه