دبیر جشنواره تئاتر مازندران خواستار حمایت مدیریت شهری شد

دبیر جشنواره تئاتر مازندران خواستار حمایت مدیریت شهری شد

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران خواستار حمایت مدیریت شهری ساری از این رویداد فرهنگی و هنری شد.

به گزارش چامه شمال، هادی اصغری در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر ساری که با حضور مدیرکل و معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: هر اقدام شایسته‌ای که برای فرهنگ و هنر انجام شود، یک سرمایه‌گذاری در حوزه شهری است.

وی افزود: جشنواره تئاتر استان به عنوان با سابقه‌ترین و مهم‌ترین رویداد تئاتری هر استان محسوب می شود.

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران  ادامه داد: پرداختن به سبک زندگی اسلامی - ایرانی، معرفی هنرمندان، مشاهیر، شخصیت ها، قهرمانان و شهدای شاخص استان مضامین مرتبط با فرهنگ و هنر بومی، دفاع مقدس، ایثار و فداکاری و فرهنگ استقامت و مقاومت از جمله موضوعاتی است که در این دوره از جشنواره به آن توجه شده است.

اصغری یادآور شد: بهداشت و سلامت خانواده، هویت ایرانی اسلامی، امنیت شهروندی در محیط زندگی و جوانی جمعیت هم از موضوعاتی است که هنرمندان عرصه نمایش می توانند در خلق و تولید آثار خود در این جشنواره به آن توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی تئاتر، مردم هستند، گفت: برگزاری جشنواره تئاتر موجب شور، نشاط و توسعه فرهنگ عمومی خواهد شد.

دبیر این دوره از جشنواره تئاتر مازندران در پایان اظهار کرد: مازندران و شهر ساری به عنوان مرکز استان، قابلیت برگزاری و میزبانی رویدادها و جشنواره های ملی و بین المللی را داراست و از همین رو درخواست و مطالبه هنرمندان از شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها مشارکت در برگزاری چنین رویداد های هنری، آماده سازی زیرساخت های لازم در حوزه شهری و حمایت از اجراهای نمایشی است.

انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه