مشکلات شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل روی میز بررسی

مشکلات شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل روی میز بررسی

مشکلات و تنگناهای شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل با حضور رضوی نایب‌رئیس خانه صمت ایران، یوسف‌نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، اعضاء هیات مدیره شرکت خدماتی و جمعی از صنعتگران بررسی شد.

به گزارش چامه شمال، سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در این جلسه بیان داشت: باید تلاش کرد تا واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه نشوند و بستر فعالیت برایشان فراهم گردد چراکه فعالیت این واحدها موجب رشد تولید، اشتغال و رونق بازار کار و سرمایه در استان خواهد شد.

علیرضا یوسف‌نژاد افزود: در سال جهش تولد با مشارکت مردم به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری، سعی و تلاش دولت بر حمایت گسترده از صنایع کوچک و متوسط است و بسیاری از واحدهای غیرفعال که مستعد احیاء مجدد هستند می‌توان به مدار تولید بازگرداند.

وی اظهار داشت: شهرستان آمل بعنوان یکی از شهرستان‌های اقتصادی استان محسوب می شود که دارای شهرک های صنعتی خوب و فعال بوده و واحدهای تولیدی صاحب نشان برتر و مطرح سطح کشور در این شهرک های صنعتی مشغول فعالیت هستند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: توسعه شهرک ها براساس مزیت هایی همچون ایجاد چهارچوب سازمانی یکپارچه، خدمات مدرن و توسعه زیرساخت ها، می تواند به اثرگذاری در تسریع فرآیند توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی و روند رشد صنعت، افزایش تولید و اشتغال پایدار بیانجامد.

گفتنی است: کمبود زمین صنعتی و لزوم توسعه شهرک، رفع مشکلات تصفیه خانه فاضلاب، ارتقاء ظرفیت شبکه گاز، ترمیم و روکش آسفالت معابر داخلی، راه دسترسی و کمبود آب شهرک از جمله مشکلات شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه