کارمندان مازندرانی ۵ هزار کوله مدرسه اهدا کردند

کارمندان مازندرانی ۵ هزار کوله مدرسه اهدا کردند

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا از برگزاری رزمایش کمک مومنانه تهیه ۵ هزار کوله مدرسه به همراه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند مازندرانی توسط کارمندان بسیجی استان خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سرهنگ پاسدار مجیدرضا شعبانی اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان خط شکن و همچنین برگزاری یادواره شهدای کارمند استان مازندران، رزمایش کمک مومنانه تهیه ۵ هزار کوله مدرسه به همراه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند مازندرانی اجرایی شد.

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی مدارس، در کنار برگزاری یادواره شهدای کارمند استان مازندران که در روز چهارشنبه به محوریت شهید شاخص "حاج محمد دلفان آذری" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در شهرستان کلاردشت برگزار می شود، این رزمایش کمک مومنانه عملیاتی شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: سفارش، پیام و رسم شهدای عزیز ما کمک به مستمندان و محرومین جامعه بوده است و این برنامه با حضور صنعتکاران مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور همزمان با برگزاری یادواره شهدای کارمند اجرا خواهد شد.

سرهنگ شعبانی ادامه داد: این رزمایش با همکاری و هماهنگی مدیران و فرماندهان بسیج  ادارات‌کل و شهرستان های استان و با نقش محوری اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره‌کل بهزیستی استان برای توزیع در بین جامعه هدف برگزار می شود.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه