کوتاه آمدن در برابر متجاوز، ننگ است

کوتاه آمدن در برابر متجاوز، ننگ است

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران گفت: کوتاه آمدن در برابر متجاوز چه از ترس و چه از روی سازش، نتیجه‌ای جز ننگ به بار نمی‌آورد.

به گزارش چامه شمال، آیت‌الله محمدی لائینی همزمان با هفته دفاع مقدس و روز سرباز و آیین تجلیل از سربازان در سپاه ناحیه ساری اظهار کرد: معنویت در دفاع مقدس، وجه تمایز سایر جنگ‌ها است.

وی افزود: پاسداران آزمون خود را در دفاع مقدس، دفاع از حرم و مقابله با نفاق، فتنه ها و مخلان امنیت جامعه نشان دادند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در ادامه با تقدیر از بسیجیان بواسطه حضور همه جانبه در تمامی صحنه ها و‌ بحران‌های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی اذعان داشت: قرارگاه محله مهدوی ظرفیت خوبی است که در محله ها و مناطق کوچک و بزرگ برای حل مشکلات و مسائل شکل گرفت و امید است از این ظرفیت در کلان شهرها برای حل مسائل بزرگتر مانند زباله سوزها استفاده شود.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به سخن امام صادق(ع) افزود: نماز اول وقت و نیکی به والدین در کنار جهاد فی سبیل الله از ارزش والایی برخوردار است.

وی با اشاره به جنگی که ما از آن به دفاع مقدس نام می‌بریم گفت: آنچه که جنگ ما را با سایر جنگ‌ها متمایز می سازد باطن آن است. معنویت، اعتقاد به خدا، دعا و توسل و ایثار و فداکاری رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس از ویژگی‌های بارز آن است.

امام جمعه شهرستان ساری عنوان کرد: به فرموده پیامبر اکرم(ص) هر کس در دفاع از مال و ناموس خود و در راه دین کشته شود شهید محسوب می‌شود و شهدای ما به بالاترین مرتبه شهادت دست یافتند.

آیت‌الله محمدی لائینی در پایان خاطرنشان کرد: باطن دفاع مقدس ما دفاع از دین و اعتقاد بود و این روحیه  باید در وجودمان تقویت شود و هیچگاه نباید از دفاع مقابل متجاوز کوتاه بیاییم چه از روی ترس و چه از روی سازش، چرا که جز ننگ نتیجه ای برای ما ندارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه