دستاوردهای جبهه مقاومت جریان‌سازی شود

دستاوردهای جبهه مقاومت جریان‌سازی شود

دبیر اشراف سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه‌ها توانستند طوفان‌ الاقصی، قتل و غارت‌های یک‌سال اخیر را به خوبی به تصویر کشید و امروز فلسطین در سرخط خبرها قرار دارد.

به گزارش چامه شمال، سردار مقداد فرمانی در آیین گرامیداشت شهدای رسانه، اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و اولین جام رسانه‌ای امید مازندران، اظهار کرد: ارتباطات یک ابزار راهبردی برای نیل به اهداف یک سازمان و یک تفکر و مکتب است.

وی از رسانه‌ها خواست در سه حوزه اطلاع‌رسانی، اقناع‌سازی و جذب و ترغیب مخاطب گام بردارند.

دبیر اشراف سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در جنگ روایت‌ها، مهم بیان روایت اول است، ادامه داد: این روزها سالگرد عملیات طوفان‌ الاقصی است و نقش رسانه بسیار در این عملیات، پررنگ بوده است.

سردار فرمانی بیان کرد: ۱۳ اوت ۲۰۲۰ مصادف با ۲۳ مرداد ۹۹ قراردادی با نام آبراهام روی داد که بنا شد تا برای عادی‌سازی رابطه بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی با واسطه‌گری آمریکا، قراردادی منعقد شود.

وی عنوان کرد: با امضای این قرارداد مقرر شد تا عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی محقق شود و اگر صورت می‌گرفت دیگر عملاً حق فلسطین ضایع می‌شد و این تضمین موجودیت رژیم صهیونیستی بود.

دبیر اشراف سازمان بسیج مستضعفین، اعلام کرد: سال گذشته عملیات طوفان‌ الاقصی به عنوان رسانه پس از ۷۵ سال موضوع فلسطین را در دنیا زنده کرد و کار رسانه‌ای گردان حماس موجب شد تا وجدان‌های زنده عالم به خودشان بیایند.

سردار فرمانی گفت: در کشورهای اروپایی و آمریکایی، دانشجویان به خیابان‌ها آمدند و به نشانه اعتراض تظاهرات کردند و در ادامه بسیاری از سران کشورها در زمان سخنرانی رژیم صهیونیستی سالن جلسه را ترک می‌کردند.

وی اشاره کرد: عملیات طوفان‌ الاقصی پیش از آنکه یک عملیات نظامی باشد یک عملیات رسانه‌ای بود و در واقع عاشورا نیز همانگونه بود.

سردار فرمانی افزود: رسانه طوفان‌ الاقصی، قتل و غارت‌های یک‌سال اخیر را به خوبی به تصویر کشید و امروز فلسطین در سر خط رسانه‌ها قرار دارد.

دبیر اشراف سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: نباید فراموش کنیم در چه جبهه‌ای قرار داریم و باید روایت صحیح را نسل به نسل، انتقال دهیم.

سردار فرمانی اشاره کرد: صحت، دقت و به موقع بودن روایت در انتقال آن به نسل‌های بعدی بسیار مهم است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز جریان‌های مختلفی در بسیج در حال انجام است که جامعه‌پذیری درست شکل خواهد گرفت که زمینه امت‌سازی و تمدن‌سازی است.

سردار فرمانی متذکر شد: باید به سمت ظهور حرکت و در این مسیر باید انسانیت و ایمان را تکثیر کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه