"یونسی" استانداری در تراز ملی است

"یونسی" استانداری در تراز ملی است

رئیس ستاد انتخاباتی امید دکتر پزشکیان در مازندران، دکتر یونسی را گزینه‌ای مناسب برای در دست گرفتن سکان استانداری مازندران دانست و از ایشان بعنوان مدیری در تراز ملی یاد کرد.

به گزارش چامه شمال، علیرضا شریعت اظهار کرد: حمایت یکپارچه همه ستادهای انتخاباتی استانی و شهرستانی و احزاب و نمایندگان مجلس پشتوانه گرانسنگی برای مدیریت عالی استان در جهت خدمت هر چه بهتر به مردم فهیم مازندران خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که جنابعالی بعنوان رئیس ستاد امید دکتر پزشکیان در استان مازندران بفرمایید از امید چه خبر؟ گفت: قبل از هر چیز جا دارد از شخصیت فرهیخته و جامع نگر آقای دکتر عارف تشکر کنم که با ابتکار عمل و اخذ تصمیمات مهم و ایثارگرانه در بزنگاه‌های سیاسی، اجتماعی، روزنه‌های امید را می آفریند و با اعتماد به جوانان، همراهی با آنان را با تشکیلات منظم و منسجم راهبری می‌کند.

شریعت ادامه داد: ستادهای امید دکتر پزشکیان نیز در همین راستا به هم افزایی و بازتوانی تشکیلاتی حوزه های مختلف همت گماشت و با همراهی همه ارکان ستادهای ملی، استانی و شهرستانی به اقناع نظری حائزین آراء در جهت رای به آقای دکتر پزشکیان تلاش مضاعف نمود که بار دیگر از تمامی همکاران عزیز ستادی و شهرستانی و همراهی و پشتیبانی شخصیت ها و بزرگان و نخبگان، خاصه جوانان عزیز صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم در ارائه مسیر، دولت و مدیریت عالی استان را در خدمت صادقانه و خالصانه به مردم فهیم و بزرگ یاریگر باشند.

وی اضافه کرد: خوشحالیم از اینکه از شخصی بعنوان رئیس جمهور حمایت کردیم که به زعم دوست و دشمن قول و عمل یکی دارد. شخصیت صادقی آنگونه که هست می نمایاند و از تظاهر و دو رنگی که از آفات و بلیه عصر حاضر است، مبراست و به همین مهم است که روز به روز به محبوبیت قلبی و مقبولیت عقلی ایشان افزوده می شود و امیدوارم تا الان از مردم بزرگوار ایران نمره قبولی گرفته باشند.

رئیس ستاد انتخاباتی امید دکتر پزشکیان در مازندران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ارزیابی شما از وفاق و همدلی در همه ارکان ستادهای آقای دکتر پزشکیان در استان و شهرستانها و احزاب و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و شخصیتها در معرفی آقای دکتر یونسی بعنوان نماینده عالی دولت شکل گرفت، چیست؟ خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین گفتمان رئیس جمهور محترم وفاق ملی، وحدت و همدلی همه ایرانیان در جهت حل مشکلات عدیده مردم بوده و هست و خوشبختانه آن را به وفاق فراملی و فرامنطقه ای هم تسری داده اند، تبدیل گفتمان وفاق را به سلوک سیاسی و عمل شاهد بودیم که با صداقت و شجاعت دنبال شد.

شریعت افزود: خرسندیم که در استان مازندران همگرایی و همدلی همه ارکان ستادهای استانی و شهرستان احزاب و گروه های سیاسی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، شخصیت ها و حامیان ریاست محترم جمهور را در معرفی جناب آقای دکتر یونسی بعنوان نماینده عالی دولت در استان مازندران شاهدیم، مطمناً حمایت یکپارچه و همدلانه همگان پشتوانه گرانسنگی برای مدیریت عالی استان در جهت خدمت هر چه بهتر به مردم فهیم استان خواهد بود.

وی یادآور شد: وجه تمایز و افتراق دولت ها به نوع گفتمان و تعهد و التزام آنان به اجرا و عمل بدان است که توسط دولتمردان آنها در سطوح مختلف محقق می شود.

شریعت اضافه کرد: کلیدواژه های ایران برای همه، عدالت خواهی، وفاق و همدلی، احترام به تنوع اقوام و ادیان و احزاب، اخلاق مداری، توجه به محرومان و قانون ، پاکدستی و صداقت آقای دکتر پزشکیان در جامعه امید آفرید و گفتمان حامیان آقای رئیس جمهور شد.

وی گفت: پُر واضح است که آقای دکتر یونسی، متولی انتقال این گفتمان در استان مازندران در ایام انتخابات، در اجرای بدان نیز باورمندانه اقدام خواهد کرد زیرا این واژگان برای ایشان نیازمند ادراک و اثبات نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی امید دکتر پزشکیان در مازندران ادامه داد: مزیت بومی ایشان نیز در آشنایی با ظرفیت ها و چالش ها و بحران های پیدا و پنهان استان می تواند به امور سرعت و دقت بیشتری داده و اقدام بهنگام مسائل را مطمئن تر شاهد باشیم.

شریعت افزود: با شناخت چندین ساله ای که از دکتر یونسی دارم عزم ایشان را در انجام کارهای سخت و دشوار، راسخ و در امور اجرایی پیگیر و جدی و خستگی ناپذیر دیدم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت محترم با معرفی ایشان بعنوان سکاندار اجرایی استان هر چه زودتر اهتمام ورزیده تا استان مازندران از جهادگری جانباز در عرصه مدیریتی بهره مند گردد.

شریعت در پایان گفت: باید به عرض‌تان برسانم که بدون اغراق همه دوستانی که مطرح شدند و نشدند در تراز ملی هستند و امیدوارم که دولت محترم از ظرفیت غنی نیروی انسانی کارآمد استان در سطوح ملی بهره جوید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه