برگزاری نشست هم‌اندیشی حقوقی شركت انتقال گاز در ساری
به میزبانی منطقه نه عملیات انتقال گاز انجام شد؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی حقوقی شركت انتقال گاز در ساری

نشست هم‌اندیشی حقوقی شرکت انتقال گاز به مدت دو روز به میزبانی منطقه نه عملیات انتقال گاز در ساری برگزار شد.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز، نشست هم‌اندیشی حقوقی شرکت انتقال گاز ایران به مدت دو روز به میزبانی منطقه نه عملیات انتقال گاز، با حضور روسا و کارشناسان برجسته حقوقی مناطق عملیات انتقال گاز در ساری برگزار شد.

در ابتدای نشست هم اندیشی، محی‌الدین مفخمی مدیر منطقه نه عملیات انتقال گاز ضمن معرفی این منطقه عملیاتی به تبیین نقش و جایگاه امور حقوقی در شرکت انتقال گاز ایران پرداخت و بر لزوم تقویت ساختار و تخصیص کارشناس حقوقی به مراکز بهره‌برداری خطوط لوله گاز و همچنین ضرورت بایگانی و ثبت اطلاعات استعلام حریم و حقوقی بصورت الکترونیکی در سامانه های مرتبط تاکید کرد.

در ادامه این نشست، رئیس امور حقوقی شرکت انتقال گاز ایران، هم‌افزایی و تشریک مساعی نیروهای توانمند حقوقی شرکت و مناطق عملیاتی در راستای اتخاذ تدابیر و راهکار برای برون رفت از مشکلات مبتلابه شرکت را از اهداف برگزاری این نشست برشمرد.

سیروس بالاوندی افزود: نقش امور حقوقی در کلیه فرآیندهای کاری مشترک ایجاب می کند که همکاران حقوقی متناسب با گسترش و پیچیدگی چالش های پیش روی شرکت، نسبت به روزآمد کردن خود به منظور مشارکت موثر و ارائه مشاوره های تخصصی حقوقی به مجموعه مدیران شرکت و مناطق عملیاتی اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش شرکت انتقال گاز ایران به عنوان بهره‌بردار در سطح مجموعه شرکت ملی گاز، بر لزوم پیگیری ویژه امور حقوقی مناطق عملیاتی به منظور ایفای نقش موثر در ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری به منظور پیشگیری از تبعات سنگین حقوقی و مالی بعدی تاکید کرد.

بالاوندی، بر مستند سازی اموال غیرمنقول در اختیار شرکت به عنوان یکی از اولویت های مدیریتی در سطح شرکت انتقال گاز ایران تاکید کرد و در همین راستا، انجام تکالیف مقرر در قوانین موضوعه بالاخص قانون اخیر التصویب الزام به ثبت معاملات راجع به اموال غیر منقول و نیز قانون حدنگار و سایر ضوابط و مقررات مرتبط با موضوع را از مسئولان حقوقی مناطق خواستار شد.

گفتنی است: در این نشست همچنین از زحمات سید مهدی موسوی طارسی رییس سابق امور حقوقی منطقه نه عملیات انتقال گاز که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه