رویداد رسانه‌ای "طنین" به روایت تصویر

رویداد رسانه‌ای "طنین" به روایت تصویر

به همت سازمان بسیج رسانه مازندران، سومین جشنواره ملی بانوان "حریم رسالت" و اولین رویداد رسانه‌ای "طنین" ویژه خبرنگاران بانو استان مازندران در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس ساری برگزار شد.

عکس: حسین احمدی

به گزارش چامه شمال، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و فرشته پازوکی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این جشنواره رسانه‌ای حضور و به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین دو بانوی کارآفرین موفق مازندران، عملکرد خود را تشریح کردند.

سمانه نخودی کارآفرین در حوزه کشاورزی، مدیرعامل صندوق خرد روستایی، نمونه ملی استانی و تسهیلگر نمونه در زمینه‌های گلخانه و گل‌های تزیینی یکی از بانوان موفق بود که در این جشنواره از فعالیت‌هایش گفت.

پروین انوری دیگر کارآفرینی بود که در زمینه اقتصادی فعالیت داشته و هم‌اکنون مدیرعامل شرکت پلیمر بافت تولید کننده کیسه‌های توری و شید روی گلخانه بوده و با اشتغالزایی برای ۳۵۰ نفر، به کشورهای ترکیه و آذربایجان صادرات داشته است.

گفتنی است: این رویداد رسانه‌ای ۲۴ ساعته بوده و خبرنگاران بانو می‌توانند آثار تولیدی خود را در سایت جشنواره به آدرس harimeresalat.com بارگذاری کنند.

ضمناً برگزیدگان استانی جشنواره رسانه‌ای "طنین" به جشنواره ملی "حریم رسالت" راه می‌یابند.

انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه