مهندسی افکار عمومی، توطئه غرب است

مهندسی افکار عمومی، توطئه غرب است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران مهندسی افکار عمومی را توطئه غرب خواند و بر تبیین رسانه‌ها در این راستا تاکید کرد.

به گزارش چامه شمال، فرشته پازوکی در سومین جشنواره ملی بانوان "حریم رسالت" و اولین رویداد رسانه‌ای "طنین" ویژه خبرنگاران بانو استان مازندران در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس ساری با اشاره به اثرگذاری و نقش‌آفرینی زنان از صدر اسلام تاکنون در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: نقش محوری حضرت زینب(س) در ماندگاری اسلام و قیام عاشورا باید تبیین شود.

وی با اعلام اینکه بانوان در پيروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند، افزود: در حوزه جنگ نرم معرفی بانوی تراز انقلاب بسیار مهم و ارزشمند است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه دشمنان با مهندسی افکار برای زنان کشورمان برنامه‌ریزی می‌کنند، افزود: برای دور زدن این توطئه باید برنامه ارائه شود.

پازوکی بیان کرد: دشمن به بهانه حمایت از حقوق زنان می‌خواهد به این قشر هجمه وارد کند و باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از وظایف ما و اصحاب رسانه معرفی هویت واقعی زنان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به توصیه‌ها و شاخص‌های مقام معظم رهبری در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان در بزنگاه‌های تاریخ نقش‌آفرینی کردند و نقشه را عوض کردند و امروز هم بانوان در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند‌.

پازوکی با اعلام اینکه نقش‌آفرینی بانوان در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست، افزود: دشمن به‌دنبال انحراف افکار عمومی است و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید نقش مهم بانوی ایرانی اسلامی را در جامعه تبیین کنند.

وی تصریح کرد: این رویداد فرصتی مناسب برای بانوان فعال در حوزه رسانه است تا با ارائه آثار خود، به ترویج سبک زندگی اسلامی بانوی ایرانی پرداخته و نقش مهمی در معرفی زنان فرهیخته استان مازندران ایفا کنند.

گفتنی است: این رویداد رسانه‌ای ۲۴ ساعته بوده و خبرنگاران بانو می‌توانند آثار تولیدی خود را در سایت جشنواره به آدرس harimeresalat.com بارگذاری کنند.

ضمناً برگزیدگان استانی جشنواره رسانه‌ای "طنین" به جشنواره ملی "حریم رسالت" راه می‌یابند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه