مازندرانی‌ها مصرف‌کننده خوبی هستند

مازندرانی‌ها مصرف‌کننده خوبی هستند

مدیرکل پست مازندران، شهروندان مازنی را مصرف‌کنندگان خوبی خواند.

به گزارش چامه شمال، محسن بخشی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: در مرسولات وارده و صادره از مهر سال گذشته تا مهر امسال، ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله وارده و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله صادره از استان داشتیم که نشان می‌دهد مصرف کننده خوبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مازندران ۸۰۰ نقطه تماس با مردم در دفاتر پستی وجود دارد، افزود: روزانه یک میلیون مرسوله در کشور جابجا می‌شود که سهم مازندران ۵۰ هزار مرسوله است.

مدیرکل پست مازندران از اجرای طرح ارسال دانشنامه دانشجویان خبر داد و گفت: بسیاری از دانشنامه‌ها در دانشگاه‌ها مانده و دانشجویان بعلت بُعد مسافت برای دریافت مراجعه نکردند و در این راستا از دانشگاه‌ها می‌خواهیم وارد میدان شده و این سرویس را دریافت کنند.

بخشی با اشاره به اینکه خریدهای اینترنتی بعد از اپیدمی کرونا بیشتر و به یک فرهنگ تبدیل شد، اضافه کرد: آن چیزی که می‌تواند جامعه را به حرکت درآورد شبکه‌های پستی است.

وی با اعلام اینکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار مکان تعریف شده شهری و یک میلیون و ۷۰۰ هزار مکان تعریف شده روستایی در مازندران داریم، یادآور شد: ۶۷ درصد ساختمان‌های شهری فاقد پلاک شهرداری و ۴۸ درصد مکان‌های روستایی نیز فاقد پلاک دهیاری هستند.

بخشی با بیان اینکه در حوزه سامانه سخا که احراز نشانی مکان‌محور است، ۳۰۰ هزار مکان را ثبت کردیم، گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ تابلو شهری و ۲۶ هزار تابلوی روستایی در خیابان‌ها نصب نیست.

مدیرکل پست مازندران تاکید کرد: اگر پلاک‌ها نصب و صاحبخانه‌ها و کارگاه‌ها شناسایی شوند، دسترسی به فرآیندهای اطلاعاتی سهل‌تر خواهد شد.

بخشی افزود: از ۳۵۰۰ روستا تنها در ۳۸۶ روستا توانستیم کیوآرکد نصب کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگارمان در رابطه با دیر رسیدن برخی بسته‌های پستی اظهار کرد: هر پستچی روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ مرسوله را جابجا می‌کند و تلاش می‌کنیم مشتریان در کوتاه‌ترین زمان مرسوله‌شان را دریافت کنند.

مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته رتبه چهارم کیفیت را در بین استان‌های کشور را کسب کردیم، افزود: در نیمه نخست امسال نیز رتبه سوم کیفیت را بدست آوردیم.

بخشی با اعلام اینکه در میزان رضایتمندی وضعیت مناسبی داریم، یادآور شد: مسیر مبادله مستقیمی با استان‌های گیلان و گلستان داریم.

مدیرکل پست مازندران در پاسخ به سوال دیگرمان در رابطه با چرایی عدم بکارگیری نیروهای جوان در بدنه مدیریتی پست و اینکه چرا طی سالی‌های متمادی مسئولیت‌ها میان افراد محدودی جابجا می‌شود، توضیح داد: به خِرد، سواد و دانایی اعتقاد داشته و زمانی که به مازندران آمدم باورم این بود که هر ۴ سال تغییر ایجاد شود.

بخشی مازندران را استان پُرتنشی در بُعد مدیریتی خواند و گفت: دخالت‌های زیادی خارج از اداره‌کل در انتصاب‌ها صورت می‌گیرد درحالیکه مقام معظم بارها این مساله را نهی کردند.

وی تاکید کرد: سطح مدیران تصمیم‌گیر استان این نیست و نباید فشار وارد کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه