انهدام باند موادمخدر صنعتی در مازندران

انهدام باند موادمخدر صنعتی در مازندران

فرمانده انتظامي مازندران از کشف بيش از 32 کيلوگرم موادمخدر صنعتي شيشه و هروئين در استان‌هاي مازندران و گلستان طی همکاری های پلیسی خبر داد.

به گزارش چامه شمال، سردار حسن مفخمي شهرستاني در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فعاليت باند سازمان يافته و شبکه اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در استان مازندران و گلستان، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و فني ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهي و همکاری فرماندهی انتظامی گلستان از شناسايي 17 متهم که 8 نفرشان عنصر اصلي و سرشبکه بودند و در توزيع مواد مخدر صنعتي دست داشتند خبر داد و افزود: ماموران در این تحقيقات موفق شدند، 5 عنصر اصلي اين شبکه را به همراه 5 همدست‌شان در عملياتي ضربتي در استان مازندران دستگير کنند.

فرمانده انتظامي استان مازندران یادآور شد: در ادامه تحقيقات پليس مبارزه با موادمخدر استان، 3 عضو اصلي اين باند سازمان يافته که در استان گلستان فعاليت داشته اند، شناسايي و با هماهنگي قضائي در 3 مرحله عمليات جداگانه به همراه 4 همدست‌شان دستگير شدند.

سردار مفخمي از کشف 19 کيلوگرم شيشه در استان مازندران و 12 کيلو شيشه به همراه يک کيلوگرم هروئين در استان گلستان در اين عمليات خبر داد و گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب 4 تيم عملياتي موفق شدند در مجموع 17 متهم به تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي را که از اعضاي اين شبکه سازمان يافته بودند، دستگير کنند.

وی از توقيف 9 خودرو در اين عمليات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه