پس از ۱۵ سال میدان میوه و تره‌بار ساری به بهره برداری رسید

پس از ۱۵ سال میدان میوه و تره‌بار ساری به بهره برداری رسید

پروژه میدان میوه و تره‌بار ساری که ۱۵ سال از آغاز عملیات اجرایی اش گذشته بود، سرانجام در ایام دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری رسید.

به گزارش چامه شمال، استاندار مازندران در مراسم افتتاح این میدان میوه و تره‌بار با بیان اینکه نقش سرمایه گذاران در رشد و توسعه استان باید دوچندان تقویت شود، اظهار کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی به وظایف شان عمل نمی‌کنند و سرانجامش می شود بهره برداری دیرهنگام از پروژه های عمرانی.

سیدمحمود حسینی‌پور تاکید کرد: نباید بگذاریم سایر طرح ها به سرنوشت این پروژه مبتلا شوند.
وی با اشاره به اینکه باعث افتخار است که یک مجموعه بزرگ توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و به اتمام برسد، گفت: برنامه صادرات مرکبات باید از طریق همین پایانه میوه و تره بار اجرایی شود.
 

حسینی‌پور افزود: اگر این ظرفیت‌ها فعال شود، مازندران با توجه به همسایگی با کشورهای حوزه خزر به یک جهش اقتصادی خواهد رسید.
 

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه این پروژه در حیطه وظایف فرماندار نبود، ایشان بصورت جهادی وارد عمل شده و کار را به سرانجام رساندند.
 

حسینی‌پور تاکید کرد: نباید اینگونه باشد که با حضور فرماندار، دستگاه‌ها به میدان بیایند و این منطقی نیست که به ادارات تذکر دهیم تا به وظایف شان عمل کنند.
 

وی با اعلام این‌که طولانی شدن پروژه‌ها نشان از خلا مدیریت است، ادامه داد: متاسفانه درگیر بوروکراسی اداری هستیم و برخی از دستگاه‌های دچار بیماری مزمن شده اند و به مسئولیت شان عمل نمی‌کنند.
 

گفتنی است: این پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در مدت ۱۵ سال و شتاب بخشی توسط مدیران شهرستانی و استانی دولت سیزدهم در ۱۶۱ باب غرفه و مغازه توسط شرکت مجتمع بارفروشان دشت شمال در جاده ساری - قائم شهر به بهره برداری رسید. ‎ ‎


ارسال دیدگاه