شرکت گاز مازندران پای کار مردم

شرکت گاز مازندران پای کار مردم

شرکت گاز مازندران برگزاری مستمر ملاقات مردمی را در دستور کار دارد و پای کار مردم است.

به گزارش چامه شمال، در این راستا مدیرعامل شرکت گاز مازندران از برگزاری ۱۱ جلسه ملاقات مردمی طی سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.

هژبر جوادی اظهار کرد: در راستای تقویت ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، شرکت گاز استان مازندران در سه‌ماهه نخست سالجاری با برگزاری ۱۱ جلسه ملاقات مردمی، میزبان ۱۹۰ نفر از مراجعه‌کنندگان بود تا مسائل و درخواست‌های آن‌ها در حوزه گازرسانی به‌صورت تخصصی بررسی و پیگیری شود.

وی افزود: از این میزان ملاقات مردمی، ۱۰ مورد آن به‌صورت حضوری در محل اداره مرکزی شرکت و یک جلسه نیز از طریق سامانه سامد در استانداری مازندران انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تأکید بر اهمیت حفظ ارتباط شفاف با مردم، گفت: ملاقات‌های مردمی کلید ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه است و این شرکت مصمم به استمرار این ارتباط سازنده است.

جوادی برگزاری مستمر این جلسات را بخشی از تعهد شرکت به مسئولیت اجتماعی و اعتمادسازی میان مردم و مجموعه‌های خدمت‌رسان دانست.

وی یادآور شد: در جریان این نشست‌ها، موضوعاتی همچون گازرسانی، امور اشتراک‌پذیری، مسائل فنی، توسعه شبکه و خدمات پس از نصب مطرح شد و پاسخگویی تخصصی توسط مدیرعامل و مدیران مرتبط صورت گرفت و تمامی درخواست‌ها در چارچوب ضوابط شرکت ثبت و برای رسیدگی به واحدهای مسئول ارجاع شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه