به گزارش چامه شمال، در این راستا مدیرعامل شرکت گاز مازندران از برگزاری ۱۱ جلسه ملاقات مردمی طی سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.
هژبر جوادی اظهار کرد: در راستای تقویت ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، شرکت گاز استان مازندران در سهماهه نخست سالجاری با برگزاری ۱۱ جلسه ملاقات مردمی، میزبان ۱۹۰ نفر از مراجعهکنندگان بود تا مسائل و درخواستهای آنها در حوزه گازرسانی بهصورت تخصصی بررسی و پیگیری شود.
وی افزود: از این میزان ملاقات مردمی، ۱۰ مورد آن بهصورت حضوری در محل اداره مرکزی شرکت و یک جلسه نیز از طریق سامانه سامد در استانداری مازندران انجام شد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تأکید بر اهمیت حفظ ارتباط شفاف با مردم، گفت: ملاقاتهای مردمی کلید ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه است و این شرکت مصمم به استمرار این ارتباط سازنده است.
جوادی برگزاری مستمر این جلسات را بخشی از تعهد شرکت به مسئولیت اجتماعی و اعتمادسازی میان مردم و مجموعههای خدمترسان دانست.
وی یادآور شد: در جریان این نشستها، موضوعاتی همچون گازرسانی، امور اشتراکپذیری، مسائل فنی، توسعه شبکه و خدمات پس از نصب مطرح شد و پاسخگویی تخصصی توسط مدیرعامل و مدیران مرتبط صورت گرفت و تمامی درخواستها در چارچوب ضوابط شرکت ثبت و برای رسیدگی به واحدهای مسئول ارجاع شد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه