به گزارش چامه شمال، در این ارتباط مسئول پاسخگویی به شکایات شهرداری ساری گفت: بیش از ۱۱ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ در نیمه اول امسال صورت گرفت.
محسن هدایتی بنیادآباد اظهار کرد: در نیمه نخست امسال ۱۱ هزار و ۱۶۲ مورد موضوع شهری به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اعلام و توسط این مرکز رسیدگی شده است.
مسئول پاسخگویی به شکایات شهری شهرداری ساری اعلام کرد: در ششماهه نخست سال جاری، ۱۱ هزار و ۱۶۲ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد، ۷ هزار و ۶۵۶ مورد توسط کارشناسان راهنمایی و پاسخ داده شد و ۳ هزار و ۵۰۶ پیام نیز در حوزه مدیریت شهری ثبت گردید.
هدایتی افزود: از مجموع پیامهای ثبتشده، ۲ هزار و ۷۷۷ مورد معادل ۷۹ درصد با پیگیریهای سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری بررسی و حلوفصل شد.
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری گفت: از مجموع پیامهای ثبتی، ۶۱۸ پیام مربوط به شهرداری منطقه یک، ۷۳۲ پیام مربوط به شهرداری منطقه دو، ۳۹۷ پیام مربوط به شهرداری منطقه سه، ۲۲۲ پیام مربوط به شهرداری بافت کهن و قدیمی و مابقی تماسهای ثبتشده با ۱۵۳۷ پیام مربوط به سازمانهای تابعه شهرداری بوده است.
هدایتی اضافه کرد: پیامهای ثبتشده شهروندان بهترتیب با موضوعات زباله و ضایعات، نظافت، آسفالت، سد معبر، حیوانات، ساختوساز، لایروبی بیشترین فراوانی را طی نیمه نخست امسال داشته است.
مسئول سامانه ۱۳۷ تأکید کرد: این سامانه باهدف ایجاد ارتباط مؤثر میان شهروندان و مدیریت شهری، آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه نهایی است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه