رونمایی از پویش «دی تا دی» در ساری

رونمایی از پویش «دی تا دی» در ساری

همایش آموزشی فروش بیمه‌های زندگی و سازمان فروش ویژه نمایندگان و کارکنان منطقه شمال کشور، در هتل بادله ساری برگزار شد.

به گزارش چامه شمال، این همایش با هدف تبیین راهبرد جدید شرکت بیمه دی در حوزه بیمه‌های زندگی و رونمایی از پویش «دی تا دی»، میزبان جمعی از مدیران، نمایندگان و کارکنان شبکه فروش منطقه شمال کشور بود.

این مراسم با حضور رضا طالبی مدیر امور شعب و شبکه فروش، جابر علیپور مدیر بیمه‌های زندگی، محمدحسین یوسفی سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه فروش بیمه‌های زندگی و نمایندگان و کارکنان شمال کشور برگزار شد و به‌صورت ویدئوکنفرانسی نیز با حضور هادی عبدالهی مدیرعامل شرکت بیمه دی و مدیران استانی سراسر کشور همراه بود.

سازمان فروش، موتور محرک بیمه‌های زندگی

محمدحسین یوسفی سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه فروش بیمه‌های زندگی، در جمع نمایندگان و کارکنان منطقه شمال کشور با اشاره به آغاز مسیر جدید فروش در بیمه دی اظهار کرد: ما راهی را آغاز کرده‌ایم که با همراهی و تلاش شبکه فروش، قدرتی مضاعف برای سازمان ایجاد خواهد کرد و این مسیر، به رشد و رونق پایدار در سازمان فروش منتهی می‌شود.

وی با تأکید بر نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف شرکت افزود: آنچه امروز به‌عنوان سازمان فروش بیمه‌های زندگی طراحی شده، نگاهی بلندمدت به فروش، پایداری شبکه و ایجاد ارزش مستمر برای نمایندگان و مشتریان است.

استراتژی کلان بیمه دی، تمرکز بر بیمه‌های زندگی است

همچنین هادی عبدالهی مدیرعامل شرکت بیمه دی کشور، در ارتباط ویدئویی با محل برگزاری این همایش، با اشاره به آیین رونمایی از پویش «دی تا دی» گفت: به میمنت ماه مبارک رجب و ولادت باسعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، از پویش «دی تا دی» با تمرکز بر بیمه‌های زندگی رونمایی می‌کنیم و امیدواریم این پویش، خیر و برکت آن برای مردم، بیمه‌گذاران و خانواده بزرگ بیمه دی باشد.

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به حضور نزدیک به یکسال خود در این مجموعه، چهار عامل اصلی توفیقات اخیر شرکت را برشمرد و تصریح کرد: لطف و عنایت خداوند متعال، دعای جامعه ایثارگری، تلاش شبانه‌روزی نمایندگان و کارکنان بیمه دی و حمایت هیئت‌عامل و سهامداران، مهم‌ترین دلایل موفقیت‌های شرکت در این مدت بوده است.

عبدالهی تأکید کرد: امروز مجموعه شرکت با همدلی، همراهی و تلاش مضاعف در صف و ستاد، مسیر حرکت به سوی موفقیت را هموار کرده است.

وی با اشاره به اهداف کلان بیمه دی از ابتدای مسئولیت خود گفت: از روز نخست، سه محور اصلی شامل ارتقای توانگری مالی، تحول دیجیتال و افزایش نرخ بازده سرمایه‌گذاری، در دستور کار قرار گرفت.

عبدالهی با بیان اینکه ارتقای توانگری مالی محقق شده اما نیازمند تثبیت است، افزود: رشد اتفاق افتاده، اما برای پایداری باید اصلاح سبد و متوازن‌سازی پرتفوی در اولویت قرار گیرد.

۱۲ پروژه هوشمندسازی و حرکت به‌سوی شرکت دانش‌بنیان

مدیرعامل بیمه دی کشور با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه تحول دیجیتال گفت: در حال حاضر ۱۲ پروژه هوشمندسازی به‌صورت منظم و با جدیت در دستور کار شرکت قرار دارد و ظرفیت بیمه دی، چه به لحاظ کمی و چه کیفی، تصویری روشن از یک تحول دیجیتال واقعی ارائه می‌دهد.

عبدالهی افزود: اساس حرکت بیمه دی بر پایه دانش‌بنیان شدن است و در همین راستا، اقدامات لازم برای اخذ مجوزها و راه‌اندازی مرکز نوآوری شرکت در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه بزرگ بهینه‌سازی هزینه‌های درمان تصریح کرد: پروژه کاهش و بهینه‌سازی هزینه‌های درمان با مجری‌گری شرکت آتیه و راهبری ستاد بیمه دی در دست اجراست. این پروژه برنامه‌ای چهار ساله دارد، اما تلاش داریم بخشی از آن را تا سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل بیمه دی با تأکید بر تغییر رویکرد فروش شرکت خاطرنشان کرد: تمرکز بر بیمه‌های زندگی، به‌دلیل پایداری پرتفوی، ایجاد درآمد بلندمدت، افزایش وفاداری مشتریان و ایجاد ارزش پایدار برای نمایندگان، یک ضرورت راهبردی است.

وی افزود: تا پیش از این، تمرکز اصلی بر بیمه درمان بود و امروز زمان آن رسیده که با حفظ دستاوردهای درمان، سایر رشته‌ها به‌ویژه بیمه‌های زندگی مورد توجه جدی قرار گیرند.

شبکه فروش؛ بزرگ‌ترین سرمایه بیمه دی

عبدالهی با اشاره به جایگاه نمایندگان گفت: بزرگ‌ترین مشتریان بیمه دی، در واقع نمایندگان هستند که خود، شبکه‌ای از مشتریان وفادار ایجاد کرده‌اند. سازمان فروش امروز یک سازمان پویا است که از جدیدترین ساختارها و الگوهای روز بهره می‌برد.

وی ساختار جدید سازمان فروش بیمه‌های زندگی را شامل نمایندگان بزرگ، راهبر توسعه، راهبر آموزش، راهبر فروش، کارشناس جذب و نمایندگان فروش به‌عنوان سفیران زندگی عنوان کرد.

مدیرعامل بیمه دی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جبران خدمات پرداخت و گفت: میانگین پرداخت جبران خدمات در بیمه دی تا ۳۰ درصد بالاتر از صنعت بیمه است و ما به این افزایش پرداخت اعتقاد داریم.

وی تصریح کرد: مبنای نظام جبران خدمات در بیمه دی، سه اصل کفایت، عدالت و رقابت است و ما هیچ سقفی برای ایجاد انگیزه و پاداش عملکرد قائل نیستیم.

عبدالهی در پایان با اشاره به آغاز پویش «دی تا دی» گفت: این پویش با هدف تبیین مسیر جدید توسعه فروش، شفاف‌سازی ساختارها، ایجاد نگاه بلندمدت به فروش بیمه‌های زندگی و شکل‌گیری شبکه‌ای پایدار از نمایندگان آغاز شده است.

وی تأکید کرد: سه ماهه پایانی سال، مقطعی حساس برای شرکت است و آغاز این پویش در این بازه زمانی، فرصتی مهم برای عبور از رشد به پایداری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

تصاویر خبر


ارسال دیدگاه