افتتاح مرکز شبانه‌روزی پاسخگویی برق غرب مازندران

افتتاح مرکز شبانه‌روزی پاسخگویی برق غرب مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: همزمان با حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر(ع)، مرکز شبانه‌روزی پاسخگویی متمرکز تلفنی ١٢١ به منظور خدمات مطلوب و یکپارچه به مردم غرب مازندران در محل ستاد این شرکت افتتاح شد.

به گزارش چامه شمال به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، بابایی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این مرکز به منظور تکریم و جلب رضایت و ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت و به‌هنگام به مشترکین برق، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری بموقع در جهت استفاده بهینه از منابع، توسعه ظرفیت و راهبری برای بهبود عملکرد واحدهای اتفاقات شبکه و رسیدگی موثر و مفید به درخواست‌های مشترکین برق راه‌اندازی شده است.

وی افزود: پاسخ‌گویی منطقی و سریع و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش قدرت مانور و قابلیت پدافندی شبکه، از مهمترین اهداف این سامانه تلفنی متمرکز اتفاقات شبکه است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران خاطرنشان کرد: در هر ساعت از شبانه‌روز، پس از تماس تلفنی مشترکین با مرکز اتفاقات شبکه ١٢١، موقعیت مکان مورد نظر ثبت و به تبلت‌های خودروی اتفاقات شبکه در سطح شهرستان‌ها اعلام می‌گردد تا نزدیک‌ترین اکیپ به محل موردنظر اعزام شده و درخواست مشترک در کمترین زمان ممکن انجام شود.

بابایی به برنامه‌های آتی این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: این مرکز در آینده‌ای نزدیک مدیریت راهبری شبکه‌های فشار ضعیف توزیع برق غرب مازندران را هدایت خواهد کرد و درنظر داریم سایر خدمات این شرکت در بستر همین سامانه ١٢١ اجرا گردد تا گام بزرگی در زمینه خدمات غیرحضوری به مشترکین این شرکت برداشته شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه