نیروگاه زباله‌سوز ساری ۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

نیروگاه زباله‌سوز ساری ۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران گفت: نیروگاه زباله‌سوز ساری برای تکمیل نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش چامه شمال، محمد مهدی اقبال پور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: نیروگاه زباله‌سوز ساری در بخش ابنیه ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که هم‌اکنون به پیشرفت ۹۸ درصدی رسید‌ که این موفقیت طی دو سال اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه این نیروگاه ۸۰ میلیارد تومان دیون هم دارد، افزود: ۴ کیلومتر خط انتقال برق این پروژه در دست اجراست.

اقبال‌پور با تاکید بر اینکه پروژه زباله‌سوز ساری به طور حتم بهترین پروژه اجرا شده در کشور است، از آموزش و پرورش خواست در زمینه زباله، فرهنگ‌سازی کند تا تفکیک از مبدا اجرا شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر عدم تمایل مدیران ارشد دولت گذشته نسبت به بهره‌برداری نیروگاه زباله‌سوز ساری به لبخندی بسنده کرد و به این سوال، جواب نداد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اعلام اینکه طی ۵ سال گذشته ۱۷۰ سالن ورزشی توسط بسیج سازندگی ساخته شد، ادامه داد: با احداث این سالن‌ها، سرانه ورزش استان را تغییر دادیم.

اقبال‌پور یادآور شد: بازسازی استادیوم متقی ساری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

وی با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۱۹ مجتمع آبرسانی در ۱۱ شهرستان را اجرا کرد، گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجبات آبرسانی به ۲۰۰ روستا را فراهم کرد.

اقبال‌پور با اعلام اینکه در فاز دوم، آبرسانی به ۶۰۰ روستا را در برنامه داریم، از اجرای ۷۳ مخزن آب به حجم ۱۳ هزار مترمکعب و اجرای ۳۵۰ کیلومتر خط انتقال آب خبر داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران گفت: در هفته خدمت، کلید ۹۵ واحد مسکونی با سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد ریال به عنوان خانه محروم تحویل خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد می‌شود.

اقبال‌پور از مشارکت در اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل در گهرباران ساری و رامسر خبر داد و افزود: پیوست فرهنگی نیز در این طرح‌ها اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: در زمینه درختکاری رکورد زدیم و یک میلیون درخت غرس کردیم و بنا داریم این رقم را به یک و نیم میلیون اصله درخت در طول سال برسانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره به راه‌اندازی ۳ مزرعه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم طی دو سال آینده، ۱۲ مزرعه دیگر اقتصاد مقاومتی را به بهره‌برداری برسانیم.

اقبال‌پور در پایان از اعزام ۷۰۰ گروه جهادی جهت ارائه خدمات محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: ۶۷۵ میلیارد تومان برای کل پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی هزینه شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه