هشدار جدی نماینده ساری به وزیر نیرو؛

ماجرای سد فینسک بیخ پیدا کرد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از بی توجهی وزارت نیرو نسبت به حقوق پایمال شده مردم مازندران در موضوع احداث سد فینسک انتقاد کرد.

پرونده سد "فینسک" روی میز دانشگاه؛

حالِ آب خوب نیست

خبر‌ها یک به یک می‌آیند... سد شهید رجایی دیگر آب ندارد... متولیان سهمیه بندی را در پیش گرفته اند... آب دیگر به شالیزار‌های انتهای رودخانه تجن نمی‌رسد.

صفحه 15 از 15