سرنوشت آخرین پروژه نیمه‌کار قائم‌شهر ختم به خیر می‌شود

سرنوشت آخرین پروژه نیمه‌کار قائم‌شهر ختم به خیر می‌شود

فرماندار قائم‌شهر گفت: آخرین پروژه بزرگ بر زمین مانده شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش چامه شمال، جواد مولایی قرا با حضور در دفاتر رسانه‌های مازندران، اظهار کرد: از سال گذشته تا امروز اتفاقات بسیار خوبی در شهرستان اتفاق افتاده و این نوید را به مردم شریف قائم‌شهر می‌دهم که تقاطع غیرهمسطح سوخته‌کلا آخرین پروژه بر زمین مانده شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی و تکمیل بیمارستان فوق تخصصی رازی به دست رئیس جمهور شهید افتتاح و تجهیز و تکمیل مجموعه ورزشی شهید وطنی هم به دستور شهید رئیسی در طی ۴ ماه کار شبانه روزی انجام شد.

مولایی افزود: شهرستان قائم‌شهر کمتر از ۲ درصد خاک استان را دارد و از طرفی بیش از ۱۲ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است که همین موضوع باعث شده تا تراکم بسیار بالا داشته باشد تا جایی که پس از تهران، به عنوان پر تراکم‌ترین شهر کشور محسوب شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه زباله شهرستان از سال ۱۳۴۲ تا سال گذشته با ۲۵۰ تن به صورت روزانه در یک محل با فاصله ۳ کیلومتری از شهر دپو می شد و مشکلات فراوانی را در پی داشت، ادامه داد: از سال گذشته با افتتاح دو خط اصلی پردازش یعنی دو خط ۲۵۰ تنی این مشکل بزرگ شهرستان مرتفع گردید و پروژه شیرابه هم با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در حال انجام است.

مولایی اضافه کرد: همچنین موضوع سپتاژ که با حضور استاندار مازندران در چند ماه گذشته کلنگ عملیات اجرایی آن به زمین خورده است، حداکثر تا ۲ ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

وی با اظهار این مهم که در سال گذشته به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح هادی ۴۵ روستای شهرستان اجرا شد، گفت: در کمیته برنامه ریزی اجرای نهضت طرح هادی ۷۲ روستای شهرستان را خواهیم داشت که در نوع خود اقدامی بی نظیر پس از پیروزی انقلاب است که یقینا این موفقیت ها اتفاق نمی‌افتاد مگر با همدلی و هم گرایی و هم صدایی تمامی مجموعه شهرستان و استان و مشارکت بسیار خوب مردم که در حال شکل گیری است و همه این‌ها، دستاورد و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه